Obchodní podmínky

​Obchodní podmínky:
 
Hotel Service Plus, s.r.o.
se sídlem na třída T. G. Masaryka 260, 552 03 Česká Skalice, Česká republika

IČO: 259 19 318
DIČ: CZ25919318

Spisová značka C 14433/KSHK Krajský soud v Hradci Králové

Kontakt:
T: +420 778 006 010
E: hotel@zelenypotok.cz

provozující:
Hotel Zelený Potok 4*
na adrese: Pec pod Sněžkou 349, Pec pod Sněžkou 542 21

pro prodej dárkových pobytových, voucherů, nehmotných služeb (ubytovací a stravovací služby) a hodnotových poukazů Hotel Service Plus, s.r.o. (Hotel Zelený Potok - Pec pod Sněžkou) prostřednictvím on-line obchodu umístěného na internetové adrese www.zelenypotok.cz


- Hotel Zelený Potok -

1. Ceny a služby
Orientační ceny ubytování a případných dalších služeb jsou uvedeny v prezentačních materiálech ubytovatele (internetové stránky, prospekty, apod.).Pro zákazníka je však závazná ta cena, která je uvedena v ubytovacím poukazu (dále jen voucher). Pro rozsah smluvně sjednaných služeb a cen je závazný jejich rozpis ve voucheru. Ubytovatel je oprávněn v případech, které nemůže ovlivnit (např. zásah vyšší moci), změnit dohodnuté podmínky pobytu.

2. Zrušení pobytu zákazníkem
Zákazník je oprávněn zrušit objednávku kdykoliv před příjezdem (za platnosti storno podmínek se kterými při rezervaci souhlasil).
Zrušení pobytu vyžaduje písemnou elektronickou podobu (email s doručenkou) na adresu hotel@zelenypotok.cz. Rozhodující pro určení doby zrušení pobytu je datum a čas odeslání emailu. U větších skupin mohou být sjednány individuální storno poplatky. Ubytovatel nebude účtovat zákazníkovi výše uvedené storno poplatky, pokud nemohl čerpat sjednané služby z těchto důvodů: úmrtí v rodině, hospitalizace zákazníka nebo člena jeho rodiny, vážné onemocnění, povolávací rozkaz, živelná pohroma. Výše uvedené skutečnosti je zákazník povinen doložit písemným dokladem ubytovateli nejpozději do 3 dnů od jejich vzniku.

3. Potvrzení plnoletosti návštěvníka webu
V případě nákupu nebo využit doplňkových služeb hotelu (např. konzumace alkoholických nápojů z pokojového minibaru) se musí konzumující osoba prokázat jako plnoletá např. OP nebo ŘP. Tyto informace jsou citlivá data, která podléhají GDPR (viz. bod 6).
4. Obchodní podmínky pro rezervace a platby online (platební brána GOPAY s.r.o.)
Tyto obchodní podmínky stanovují pravidla pro rezervaci ubytování a služeb v Hotelu Zelený Potok - Pec pod Sněžkou, provozovaném společností Hotel Service Plus s.r.o. (IČO 259 19 318) prostřednictvím online rezervačního systému a platební brány GoPay. Provedením rezervace zákazník souhlasí s těmito obchodními podmínkami.

4a. Rezervace ubytování
Host může provést rezervaci ubytování a doplňkových služeb prostřednictvím online rezervačního systému na oficiálních webových stránkách hotelu. Po provedení rezervace obdrží host e-mail s potvrzením rezervace a s detaily o zvolené službě, termínu pobytu a ceně. Host je povinen zkontrolovat správnost uvedených údajů v potvrzení rezervace a v případě nesrovnalostí neprodleně kontaktovat recepci hotelu.

4b. Platební podmínky
Platba za rezervaci se provádí předem prostřednictvím platební brány GoPay, která zajišťuje bezpečné a šifrované zpracování plateb. Po úspěšném provedení platby obdrží host potvrzení platby e-mailem. V případě neúspěšné platby nebude rezervace dokončena a host bude informován, že je nutné rezervaci zopakovat nebo kontaktovat recepci. Přijímáme platby v měně CZK a EUR (vč. DPH 12/21% nebo plateb zákonem stanovené mimo DPH (např. městské poplatky) podporujeme běžné platební karty a další způsoby platby podporované platební bránou GoPay (dle obchodních podmínek společnosti GoPay).

4c. Storno podmínky a změny rezervace
Storno nebo změna rezervace podléhá následujícím podmínkám (viz. storno podmínky u rezervace) Nedostavení se na rezervovaný pobyt bez předchozího storna (tzv. no-show): účtujeme 100 % z celkové ceny rezervace. Pro změnu termínu nebo dalších údajů v rezervaci je nutné kontaktovat recepci hotelu alespoň 48 hodin před plánovaným příjezdem.

4d. Reklamace služeb
V případě nespokojenosti s poskytnutými službami je host oprávněn podat reklamaci přímo na recepci hotelu nebo e-mailem na oficiální adresu hotelu (hotel@zelenypotok.cz nebo telefonicky +420 778 006 010 (recepce hotelu). Reklamace budou řešeny individuálně v souladu s právními předpisy ČR.

4e. Ochrana osobních údajů (dále jako GDPR)
Veškeré osobní údaje poskytnuté hostem při rezervaci jsou zpracovávány v souladu s platnými právními předpisy o ochraně osobních údajů. Údaje jsou využívány výhradně k zajištění rezervace a ke zpracování plateb.

4f. Závěrečná ustanovení
Tyto obchodní podmínky jsou nedílnou součástí každé rezervace provedené prostřednictvím online rezervačního systému. Společnost Hotel Service Plus s.r.o. si vyhrazuje právo tyto obchodní podmínky kdykoli aktualizovat. Aktuální verze podmínek je vždy zveřejněna na oficiálních webových stránkách hotelu. Děkujeme, že jste si vybrali naše služby, a těšíme se na Vaši návštěvu. Hotel Service Plus s.r.o. (Hotel Zelený Potok - Pec pod Sněžkou)

5. Platnost
Tyto obchodní a storno podmínky jsou nedílnou součástí objednávky ubytování a ubytovacího poukazu (voucheru). Klient (host) souhlasí s obchodními podmínkami při vytvoření rezervace.

6. Ochrana osobních údajů (dále jako GDPR)
Veškeré osobní údaje poskytnuté hostem při rezervaci jsou zpracovávány v souladu s platnými právními předpisy o ochraně osobních údajů. Údaje jsou využívány výhradně k zajištění rezervace a ke zpracování plateb.